Obchodní podmínky

sestavsipocitac.cz

Vojtěch Coufal

se sídlem Brodská 1934/39, Žďár nad Sázavou, 59101, IČ: 17581966


1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) firmy sestavsipocitac.cz,  se sídlem Brodská 1934/39, Žďár nad Sázavou, 59101 Identifikační číslo: 17581966  (dále jen „zhotovitel“) tvoří nedílnou součást smlouvy o dílo (dále jen „smlouva“ nebo „SoD“) uzavírané mezi zhotovitelem a jinou fyzickou osobou (dále jen „objednatelem“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.sestavsipocitac.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní“).

1. 2. Všeobecné obchodní podmínky jsou ve smyslu § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) nedílnou součástí výše uvedené smlouvy a obsahují podrobnou úpravu vzájemných práv a povinností mezi objednatelem a zhotovitelem.

1.3. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu objednat si dílo od zhotovitele, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v SoD. Odchylná ujednání v této smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.5. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí SoD. Smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.6. Znění obchodních podmínek může zhotovitel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.


2. Dílo

2. 1. Dílem je zejména zhotovení počítače a montáž počítač (tzv. počítač na míru), přičemž objednateli jsou nabízeny na webové stránce následující služby:

2.1.1 Nabídka „sestavení PC základ” a „sestavení PC individuál” obsahuje zejména:

  1.  Konzultace s objednatelem (dále jen „konzultace”) o výběru nebo doporučení počítačových komponent.

  2. Objednávka počítačových komponent zhotovitelem. 

  3.  Vyhotovení díla podle výše uvedení specifikace zhotovitelem.

  4. Předání díla dle čl. 6.

2.1.2 Nabídka „Upgrade PC” a „Overclocking” obsahuje zejména:

  1.  Předání sjednaných počítačových komponent mezi zhotovitelem a objednatelem potvrzené předávacím protokolem vyhotoveným písemně ve 2 (slovy: dvou) vyhotoveních, z nichž každé má povahu originálu, přičemž každá ze stran (objednatel a zhotovitel) obdrží po 1 (slovy: jednom) vyhotovení.

  2. Vyhotovení díla zhotovitelem podle specifikace uvedené objednatelem na webové stránce. 

  3. Předání díla objednateli dle čl. 6.

(dále tyto souhrnně jako “služby”).

2.2. Detailní informace o obsahu nabízených služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní. Veškerá prezentace počítačových komponent umístěná ve webovém rozhraní je informativního charakteru a zhotovitel není povinen využít tyto počítačové komponenty, a to po následující domluvě s objednatelem.

2.3. Zhotovitel je povinen provést rozsah výkonů v souladu s objednanou službou, příkazy objednatele a s odbornou péčí, a to bez vad a tak, aby bylo kompletní, funkční a splňovalo požadovaný účel a chránit jej až do doby jeho převzetí objednatelem. 

3. Uzavření SoD

3.1. Webové rozhraní obsahuje informace o jednotlivých počítačových sestavách (tzv. počítač na míru), a to včetně uvedení cen jednotlivých komponentů, které jsou nedílnou součástí těchto počítačových sestav, a nákladů za vrácení zboží, jestliže tyto komponenty ze své podstaty nemohou být vráceny obvyklou poštovní cestou. 

3.2 Ceny komponentů jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny za nabízené počítačové sestavy (vč. sestavení)

zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít SoD za individuálně sjednaných podmínek.

3.3. Pro poptání sestavení počítačové sestavy (smlouvy)  vyplní objednatel poptávkový formulář ve webovém rozhraní. Poptávkový formulář obsahuje zejména informace o:

  1. poptávané počítačové sestavě a 

  2. způsobu úhrady ceny za dílo a údaje o požadovaném způsobu doručení poptávané služby.

3.4. Před zasláním poptávky objednatelem je zhotoviteli umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do poptávky objednatel uvedl, a to i s ohledem na možnost zhotovitele zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do poptávky. 

3.5. Poptávku odešle objednatel zhotoviteli kliknutím na tlačítko „Odeslat“. Údaje uvedené v poptávce jsou prodávajícím považovány za správné. Zhotovitel po obdržení poptávky toto obdržení objednateli potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty objednatele uvedenou v poptávkovém formuláři (dále jen „elektronická adresa objednatele“).

3.6. Zhotovitel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše ceny za dílo, předpokládané náklady na dopravu) požádat zhotovitele o dodatečné potvrzení poptávky (například písemně či telefonicky).

3.7. Smluvní vztah mezi zhotovitelem a objednatele vzniká potvrzením (akceptací) poptávky, jež je zhotovitelem zasláno objednateli elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty objednatele.

3.8. Objednatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání SoD. Náklady vzniklé objednateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením SoD (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí objednatel sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

4. Cena za dílo a platební podmínky

4.1. Cenu služby, náklady spojené s dodáním díla dle SoD uhradí objednatel zhotoviteli bezhotovostně převodem na účet zhotoviteli č. 7001073369/0800 vedený u společnosti Česká spořitelna (dále jen „účet zhotovitele“). V takovém případě je objednatel povinen uhradit smluvenou cenu za dílo společně s uvedením variabilního symbolu platby. Jako variabilní číslo uvede objednatel číslo své objednávky. Závazek objednatele uhradit cenu za dílo je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet zhotovitele.

4.2. Společně s cenou za dílo je objednatel povinen zaplatit zhotoviteli také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále cenou i náklady spojené s dodáním služby.

4.3. Zhotovitel požaduje od objednatele zálohu ve výši 70 % (slovy: sedmdesát procent) z domluvené ceny za dílo. Zbývající část sjednané ceny tj. doplatek ve výši 30 % (slovy: třiceti procent) je objednatel povinen uhradit zhotoviteli  v okamžiku dokončení díla. Dokončení díla nastane v okamžik, kdy zhotovitel dokončí sestavení domluveného díla (tzv. počítače na míru). O této skutečnosti bude objednatel informován prostřednictvím elektronické adresy objednatele.

4.4. Případné slevy z ceny služby poskytnuté zhotovitelem objednateli nelze vzájemně kombinovat.

4.5. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanovené obecně závaznými právními předpisy, vystaví zhotovitel ohledně plateb prováděných na základě SoD objednateli daňový doklad – fakturu. Zhotovitel není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví zhotovitel objednateli před uhrazením ceny díla a odešle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu objednatele.

5. Odstoupení od SoD - spotřebitelské smlouvy

5.1. Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a používá-li při něm zhotovitel výhradně alespoň jeden komunikační prostředek, který umožňuje uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti stran (dále jen „prostředek komunikace na dálku“) nebo směřuje-li takové jednání k uzavření smlouvy mimo prostor obvyklý pro podnikatelovo podnikání, plní tímto zhotovitel svou informační povinnost stanovenou v ustanovení § 1820 občanského zákoníku následovně.

5.2. Objednatel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 (slovy: čtrnácti)  dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o 

a) SoD, ode dne převzetí zboží, 

b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo
c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

5.3.Pro odstoupení od smlouvy může objednatel využit vzorový formulář poskytovaný zhotovitelem, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od SoD může objednatel zasílat mimo jiné na adresu sídla zhotovitele či na adresu elektronické pošty zhotovitele sestavsipc@gmail.com.

5.4. Odstoupí-li objednatel od smlouvy, zašle nebo předá zhotoviteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 (slovy: čtrnácti) dnů od odstoupení od smlouvy, dílo, které od něho obdržel. Odstoupí-li objednatel od SoD, nese objednatel náklady spojené s vrácením díla zhotoviteli, a to i v tom případě, kdy dílo nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.5. Zhotovitel vrátí objednateli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím objednatel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

5.6. Odstoupí-li objednatel od smlouvy, zhotovitel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky objednatel dříve, než mu objednatel  dílo předá nebo prokáže, že dílo zhotoviteli odeslal. 

5.7. Objednatel odpovídá zhotoviteli pouze za snížení hodnoty díla, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto dílem jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. 

5.8. Je-li společně se dílem poskytnut objednateli dárek, je darovací smlouva mezi zhotovitelem a objednatelem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od smlouvy objednatelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a objednatel je povinen spolu s dílem zhotoviteli vrátit i poskytnutý dárek.

5.9. Objednatel nemůže odstoupit od smlouvy 

a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil objednateli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, 

b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy, 

c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele, 

d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání objednatele nebo pro jeho osobu, 


e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, 

f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů, 

g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit, 

h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal, 

i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů, 

j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu, 

k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo

l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil objednateli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. 

6. Termín plnění 

6.1. Zhotovitel buď provede dílo osobně, anebo je nechá provést pod svým osobním vedením.

6.2. Dílo je provedeno, je-li dokončeno a předáno.

6.3. Objednatel převezme dokončené dílo s výhradami, nebo bez výhrad. Převezme-li objednatel dílo bez výhrad, nepřizná mu soud právo ze zjevné vady díla, namítne-li zhotovitel, že právo nebylo uplatněno včas. 

6.4. Provádí-li se dílo postupně a lze-li jednotlivé stupně odlišit, může být předáno a převzato i po částech.

6.5. Dnem předání je den odeslání či předání k přepravě nebo převzetí díla objednatelem osobně od zhotovitele. V případě osobního předání se sepíše předávací protokol, který bude vyhotoven písemně ve 2 (slovy: dvou) vyhotoveních, z nichž každé má povahu originálu, přičemž každá ze stran (objednatel a zhotovitel) obdrží po 1 (slovy: jednom) vyhotovení.

6.6. Pokud objednatel nepřevezme dílo ve sjednaném termínu a na sjednaném místě, je objednatel povinen hradit zhotoviteli skladné ve výši 50,- Kč za každý den prodlení s převzetím díla od osmého dne po sjednaném termínu převzetí. 

7. Expedice a přechod rizika

7.1 Pokud není smluvně domluven způsob balení, je dílo odesláno zabalené tak, aby se předešlo jeho poškození. Nebezpečí vzniku škody na díle přechází na objednatele okamžikem předání dopravci či objednateli.

8. Přeprava a dodání zboží

8.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku objednatele, nese tento riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

8.2. Je-li zhotovitel podle uzavřené smlouvy povinen dodat zboží na místo určené objednatelem v objednávce, je objednatel povinen převzít dílo při dodání.

8.3. V případě, že je z důvodů na straně objednatele nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je objednatel povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

8.4. Při převzetí zhotoveného díla od přepravce je objednatel povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí objednatel zásilku od přepravce převzít. 

8.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky zhotovitele, jsou-li zhotovitelem vydány.

9. Vadné a pozdní plnění 

9.1 Zhotovitel odpovídá objednateli za vady díla dle § 2106 a násl. občanského zákoníku a § 2158 a násl. občanského zákoníku.

9.2 Objednatel je povinen prohlédnout dílo co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na díle. 

9.3 Při osobním odběru díla je povinen prohlédnout jej neprodleně při jeho převzetí. Zjistí-li objednatel u díla vadu, je povinen zjištěnou vadu v místě odběru zhotoviteli neprodleně oznámit. 

9.4 Při dodání díla prostřednictvím dopravce je objednatel povinen uplatnit nároky z vad neprodleně od předání díla dopravcem. Objednatel je povinen nároky za vady ve stanovené lhůtě uplatnit u zhotovitele písemně, a to konkrétně s popisem vady. 

9.5 Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má objednatel právo

a) na odstranění vady dodáním nového díla bez vady nebo dodáním chybějící věci,

b) na odstranění vady opravou díla, 

c) na přiměřenou slevu z ceny díla, nebo 

d) odstoupit od smlouvy. 

Objednatel sdělí zhotoviteli, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Objednatel však není oprávněn požadovat provedení náhradního díla, jestliže předmět díla vzhledem k jeho povaze nelze vrátit nebo předat zhotoviteli.

9.6 Provedenou volbu nemůže objednatel změnit bez souhlasu zhotovitele; to neplatí, žádal-li objednatel opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. 

9.7 Neodstraní-li zhotovitel vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li objednateli, že vady neodstraní, může objednatel požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z ceny díla, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li objednatel své právo včas, má práva jako v případě nepodstatného porušení. 

9.8 Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má objednatel právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z ceny díla. Dokud objednatel neuplatní právo na slevu z ceny díla nebo neodstoupí od smlouvy, může zhotovitel dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. 

9.9 Jiné vady může zhotovitel odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí objednateli způsobit nepřiměřené náklady. Neodstraní-li zhotovitel vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může objednatel požadovat slevu z ceny díla, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže objednatel změnit bez souhlasu zhotovitele. 

9.10 Objednatel nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nového díla, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ho obdržel. To neplatí, 

a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady díla, 

b) použil-li objednatel dílo ještě před objevením vady, 

c) nezpůsobil-li objednatel nemožnost vrácení díla v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo 

d) prodal-li objednatel dílo ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li dílo při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí objednatel zhotoviteli, co ještě vrátit může, a dá zhotoviteli náhradu do výše, v níž měl z použití díla prospěch. Neoznámil-li objednatel vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.


10. Další práva a povinnosti smluvních stran

10.1. Objednatel nabývá vlastnictví k sestavenému dílu zaplacením celé ceny díla (100 %).

10. 2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje zhotovitel prostřednictvím elektronické adresy sestavsipc@gmail.com. Informaci o vyřízení stížnosti objednatele zašle zhotovitel na elektronickou adresu objednatele.

10.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a objednatelem z SoD.

10.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

10.5. Zhotovitel je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

10.6. Objednatel tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.


11. Ochrana osobních údajů

11.1. Svou informační povinnost vůči objednateli ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů objednatele pro účely plnění SoD, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

12. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

12.1. Objednatel souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu objednatele a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení zhotovitelem na elektronickou adresu objednatele. Svou informační povinnost vůči objednateli ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů objednatele pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu

12.2. Objednatel souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky zhotovitele ze smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač objednatele, může objednatel souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

13. Závěrečná ustanovení

13.1. Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.

13.2. Volbou práva dle čl. 13.1 obchodních podmínek není spotřebitel zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

13.3. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

13.4. Smlouva včetně obchodních podmínek je archivována zhotovitelem v elektronické podobě a není přístupná.

13.5. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

13.6. Kontaktní údaje zhotovitele: adresa pro doručování Vojtěch Coufal (17581966), Brodská 1934/39, Žďár nad Sázavou, 59101 adresa elektronické pošty sestavsipc@gmail.com , telefon +420 775 847 976

Pravidla ochrany soukromí

Provozovatel webové stránky „sestavsipocitac.cz“ Vojtěch Coufal na stránkách www.sestavsipocitac.cz IČO: 17581966, sídlo Brodská 1934/39, Žďár nad Sázavou, 59101 zpracovává osobní údaje poskytnuté objednatelem za účelem plnění a dodatečného potvrzení Obchodních podmínek, za účelem zpracování elektronické objednávky, realizace dodávky, zúčtování plateb a nezbytné komunikaci mezi smluvními stranami po dobu vyžadovanou podle zvláštních právních předpisů.

Základní ustanovení

1.Správcem osobních údajů podle paragrafu 5 písm. o) Zákona č. 18/2018 O ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) je Vojtěch Coufal IČO 17581966 se sídlem Brodská 1934/39, Žďár nad Sázavou, 59101 (dále jen „Správce“);

2. Kontaktní údaje správce jsou: e-mail: sestavsipc@gmail.com, 

tel.: +420 775 847 976

3. Osobními údaji se rozumí všechny informace identifikující fyzickou nebo právnickou osobu.

Zdroje zpracovávaných osobních údajů

1. Správce zpracovává osobní údaje, které mu se souhlasem poskytl objednatel a které správce získal na základě plnění SoD a zpracování elektronické objednávky v internetovém obchodě www.sestavsipocitac.cz

2. Správce zpracovává jen identifikační a kontaktní údaje objednatele nezbytné pro plnění SoD;

3. Správce zpracovává osobní údaje za účelem dodávky, zúčtování plateb a k nezbytné komunikaci mezi smluvními stranami po dobu vyžadovanou podle zvláštních právních předpisů. Osobní údaje nebudou zveřejňované a nebude docházet k přenosu do dalších zemí.

Účel zpracování osobních údajů

Správce zpracovává osobní údaje objednatele z následujících důvodů:

1. Za účelem vyřízení elektronické objednávky objednatele (jméno, adresa, e-mail, telefonní číslo);
2. Za účelem plnění práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi objednatelem a Správcem;

3. Poskytnutí osobních údajů je nezbytným požadavkem pro plnění SoD. Bez poskytnutí osobních údajů nelze smlouvu uzavřít.

Doba uchovávání osobních údajů

1. Správce uchovává osobní údaje po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi objednatelem a Správcem a po dobu 3 let od ukončení smluvního vztahu;

2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů je Správce povinen údaje smazat.

Příjemci a zpracovatelé osobních údajů

Třetí stranou, která přijímá osobní údaje objednatele, jsou subdodavatelé Správce. Služby těchto subdodavatelů bezpodmínečně souvisí s úspěšným plněním SoD a elektronické objednávky mezi správcem a objednatelem.

Subdodavateli správce jsou:

Squarespace, Inc (systém stránky);

Česká pošta, s.p. (doručovací služba);

PPL CZ s.r.o. (doručovací služba);

DPD (doručovací služba);

Zásilkovna (doručovací služba);

Google Analytics (analýza webových stránek);

Práva objednatele

Podle podmínek stanovených v Zákoně má objednatel právo:

1. Na přístup ke svým osobním údajům;

2. Na opravu osobních údajů;

3. Na vymazání osobních údajů;

4. Vznést námitku proti zpracování;

5. Na přenositelnost údajů;

6. Odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů písemně nebo elektronicky na e-mailové adrese: sestavsipc@gmail.com

7. Podat stížnost na Úřad pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívá, že došlo k porušení jeho práva na ochranu osobních údajů.


Zabezpečení osobních údajů

1. Správce prohlašuje, že přijal všechna vhodná technická a organizační opatření nutná k zabezpečení osobních údajů objednatele;

2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť osobních údajů, zejména zabezpečení přístupu k počítači heslem, používání antivirového programu a pravidelnou údržbu počítačů.

Závěrečná ustanovení

1. Odesláním elektronické poptávky na webové stránce www.sestavsipocitac.cz potvrzuje objednatel, že byl obeznámený s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímá;

2. S těmito pravidly souhlasí objednavatel zaškrtnutím políčka v objednávce;

3. Správce je oprávněný tato Pravidla kdykoliv změnit. Novou verzi Pravidel je povinný zveřejnit na své webové stránce.


Tato Pravidla vstupují v platnost 21.1.2024